Samhällsbyggnadsförvaltningen har i ett brev informerat Bergholms Tomtägarförening om att bygglov tills vidare endast kan ges för 50 kvadratmeter fritidshus och 30 kvadratmeter uthus på östra Tyresö.
Hela brevets innehåll finns på kommunens hemsida:
Nytt år!!
Tiden går och rätt vad det är så är våren och sommaren över oss.... hoppas jag!
Nytt här på bergholmen.nu är att ni kan registrera er för nyhetsbrev på hemsidan och att ni enkelt kan skicka meddelande till styrelsen på kontaktsidan. Där kan ni även uppdatera era kontaktuppgifter , dessa är enbart för utskick och dylikt.
Det är bra om ni skickar in motioner eller andra åsikter till styrelsen inför årsmötet redan nu. Det är en ny adress till oss nu:
/Ralf
God Jul och Gott Nytt År
önskar vi alla på Bergholm.
